viernes, 29 de noviembre de 2013

Videoclip: Res tornarà a ser igual

De nuevo subimos otro de los vídeos que pudimos ver en nuestros BIBLIORECREOS. La canción que eligieron fue "Res tornarà a ser igual" de Gossos, y lo realizaron las alumnas Elena Osa, Julia Fernández, Rocío García y Alba Marquina. Es un poco triste, pero esperamos que os guste. Y ya sabéis...
...PRÓXIMAMENTE MÁS VÍDEOS

Avui no em surten les paraules.
No tinc alè per caminar.
Una finestra se me'n porta
i no tinc forces per tornar.
He viscut un temps despert,
he viscut un temps somiant.
He viscut un temps serè
i he viscut un temps com cal.

Res tornarà a ser igual
i lluitarem fins al final.
Un nou matí pot començar...
si tanco els ulls me'n vaig al teu costat.

He après de tu tantes coses:
m'has ensenyat què és estimar.
M'has portat fins a la porta
i he descobert la meva clau.
He viscut un temps rebent
i he viscut un temps donant,
i he viscut un temps al cel,
i en un desert sense final.

Res tornarà a ser igual
i lluitarem fins al final.
Un nou matí pot començar...
si tanco els ulls me'n vaig al teu costat.
Res tornarà a ser igual
i lluitarem fins al final...
Un nou matí pot començar...
si tanco els ulls me'n vaig al teu... costat.
Me'n vaig al teu costat...

No hay comentarios: